lørdag 17. mars 2012

Årets første loppis!

Formen har ikke vært bra i det siste. Så egentlig tenkte jeg å droppe årets først loppis. Men så tenkte jeg at det var på tide å komme seg ut litt. Og du verden, om det ikke gjør noe positivt med kroppen, så gjør det i hvert fall noe positivt med humøret. :)

Jeg fant seks av disse herlige asjettene.

En gammel kakeboks.
 

Skinnveske fra Marc Chantal. Artig fasong og fine detaljer.

Og jeg fant mange fine dynetrekk til lappeteppene jeg har planer om å sy :)
 






Og fine sommerduker, som denne herlige med hvitveis. De fleste blir nok til lapper, men en må jeg beholde til det lille bordet som pleier å stå ute på trappa om sommeren. :)



Akkurat denne duken skal brukes til et nytt mønster jeg har i hodet. Mintfargen og tykkelsen på duken passer perfekt.

Ha en fin lørdag :)

3 kommentarer:

  1. For en fangst, virkelig verd turen!!! Dukene på slutten av innlegget gjorde hjertet mitt ikke lite ustøtt:) God lørdag, du også.
    Klem Beate

    SvarSlett
  2. Må bare innrømme jeg er MISUNNELIG på ditt loppebesøk her jeg sitter i Trondheim å gå glipp av hærligheten!!!! Kjempe funn!!

    SvarSlett
  3. Så heldig du var da.
    Misunner deg veska og det rød/rosa dynetrekket...
    God bedring og
    Ha en strålende helg!

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails